funderingar

Imorogn är det återigen hoppträning =)=) Birk har nu en ny sadel som jag inte trivs så bra i men den ska i alla fall ligga bra och det är viktigast. Men hoppas på allt som gr att hoppas att jag slipper ramla av imorgon. Skulle vara kul om man fick sitta kvar någon gång åtminstone.

Sen har jag funderingar på om alex gått i graven eller vad som har hänt. Hon hör liksom bara inte av sig. Allt bra konstig den där människan ibland. Men ja utan henne skulle jag vara en vän fattigare och det vill jag absolut inte. Nej det skulle inte funka.

En annan fundering som slagit mig är om Sandra var seriös med att hon skulle komma eller inte xD Det blir väldigt lätt missförstånd oss emellan och det är lite jobbigt ibland. Men ja jag får vänta och se om hon dyker upp eller ej. Skulle vara trev... precis innan jag han skriva klart fick jag besked om att skitungen var påväg. Notera att hon inte kommer hit för att umgås utan för att få titta på min ursnygga TV! hahaha


lite gottgöring påväg, =) Puuuuuuusss på dig!

Kommentarer
Postat av: sandra

Ihhhh, tack darling! Dock var jag snyggare på den i min hjärna, haha. O förresten var det trevligt med sällskap med :)

2009-08-06 @ 19:57:52
URL: http://sandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0