I'm a beliver

Oj idag har det hänt mucket roligt. Dagen började med jobb, hästarna skulle skos idag. Sen var det ett lugnt litet jogging pass med Birk. Efter en lunch på slottet åkte jag och Cia till kungenskurva där jag var tvungen att köpa lite saker så jag kan fixa Alex 18årspresent. Den är såå bra. Vi var även förbi Hööks där jag inhandlade lite små saker som jag behövde.
 Vid fyra var vi tillbaka i stallet och fixade Pepe, sen hem äta och ut och övningsköra. + ta in Birk och Sprinta, och nu ligger jag äntligen här.  Mycket skönt.

Ska snart lägga mig för natten eftersom det är tävlingsdags imorgon. Cia skulle plocka upp mig halvsex och sen skulle vi lasta vid halvsju. Vad ger man sig in på egentligen?



Vad fasiken ska man hitta på i helgen nu då när Sandra är borta?

Över och ut!

Kommentarer
Postat av: Carro

du fårmejla lösen o mail adress så kan jag lägga in den nya head:en...=) Pussss<3

2009-08-14 @ 22:57:17
URL: http://rhuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0