My dream is to fly

Äntligen är man hemma. Jag är stel och har träningsvärk i allt för många kroppsdelar. Men nu är det lördag, och inte vilken lördag som helst utan det är Alex 18årsdag!! Så om någon timme ska jag till henne och fira lite grann. Sen ska vi brudar fara till bästa Niklas. Har lite ångest över vad jag ska ha på mig. Det ska tydligen bli dåligt väder så.

Just nu är jag besviken på så många och så mycket att jag inte mår så bra. De människor jag en gång gillat och trivts med har förvandlats till personer som jag skäms över för hur de beter sig. Saker man lagt ner energi på och engagerat sig i är inte längre roligt utan bara jobbigt. Gnisstan är helt enkelt nästan borta.

Men slut på deppandet, nu ska det fixas och trixas och sen är det utgång!

Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0