ojoj vad tiden går för fort

Ja jag har inte skrivit på ett tag, men vafaan vad ska jag skriva. Men nu har jag i alla fall tänkt skriva ett litet inlägg för att fördriva tiden lite.
En sak som jag måste säga är att den här veckan har jag hunnit träffa sandra välldigt mycket. Vilket inte är dåligt utan snarare mycket roligt =)
hahaha snadra döda mig inte xD

Mitt blåmärke som jag fick när jag ramlade av Birk håller äntligen på att försvinna! Ja äntligen! Min förkylning spom jag haft hela långa veckan typ håller också på att försvinna tror jag. Eller så kan det vara för att jag slänger i mig alvedon och nässpray som jag känner mig bättre. Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer för solen väntar juh faktist på mig där ute!Vi har inte träffats på ett tag nu.

Över och ut!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jush va fuuuuuul!

2009-08-04 @ 17:12:29
URL: http://sandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0