Die another day

okej idag har det varit en händelserik dag. Den började med skola, sen åkte jag och Sofie in till storstan och gluttade lite julklappat så nu är mamma klar. Nöjd med den faktist. Men det var mys i det härliga vädret som var idag. Shoppingturen avslutades med en glass som fick mig att bli så mätt att jag mådde illa.

Efter skolan bar det av till stallet för lite ridning och sen var jag och Alex ute på en liten turnée med pappas kära däck. Det var halt ute så jag kunde inte låta bli att sladda lite och Alex skrek till som aldrig förr. Sen kommer vi ner mot korsningen och jag förbereder en till sladd, då börjar Alex gorma och skrika, Nej Brage inte dödskorsningen, NEEEJ inte den faaarliga korsningen. Så jag sket i den.
Men när jag väl släppt av Alex hemma hos henne lyckas jag backa på henne xD

Klart den mest händelserika dagen på läänge xD

Inte nog med det så är det smurfhits som dunkas för fulla muggar i bilen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0