Hej mitt vinterland...

Nu är det allt bra fitn ute. Gillar snö det gör jag allt, och jag hoppas verkligen det ligger kvar till jul nu. Skulle vara såå härligt med snö på julafton. Har dessutom hittat min efetrtraktade låt Hall & Oates - Maneater. Den är så mysig.

Annars händer det inte mycket i mitt liv inte. Har ett prov imorgon som jag glömt bort, en redovisning på fredag som jag inte gjort ett skit på och sen en APU-rapport som skulle varit inne i fredags. Men den är inte klar ännu. Inte ens påbörjad. Men fick ställa in morgondagens höjdpunkt (stallet) för ajg vill faktist vraa ledig sen när det är jullov. Orkar inte sitta med en massa skolskit då. Så får kämpa på med det imorgon. Suck!

För tillället är jag så jävla sugen på en gammal hederlig hemma fest, det var så läänge sedan man var på det. Får ladda upp med några såna under lovet sen =)

Nu ska jag ladda inför paradise hotel som börjar om sju minutas. Me like, Me like!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0