Ironic

Vill du gå till Konsum eller? höhö

Idag har det varit en väldigt ointressant dag för mig. Dö jobbigt i skolan var det i alla fall, hade noll koncentration, som vanligt med andra ord.
Hade i och för sig en väldigt spännande konversation med Tobbe (Sofies pojkvän). Dock varade den inte så länge. Så nu är jag uttråkad igen. Längtar väldigt mycket till söndag, ska bli kul med luciashowen faktist. Sen vill jag i och för sig inte att lördagen ska komma för den kommer vara grymt jobbig. Börjar klockan 5 på morgonen för att hinna ut till Årsta innan jag börjar på ridskolan. Jobbigt värre.

Nu börjar jag undra om Alex har avlidit för hon svarar inte på mitt sms. Som vanligt med andra ord.. SUCK!
Får väll fortsätta tillbringa framtiden ensam...

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0