tiktok

Hostan sitter i. Förjävligt alltså. Det driver mig på nerverna.
Imorgon är det jobb igen och sen är jag ledig tisdag och onsdag, sen jobb igen på nyår. Kvällstid blir det dock lite partaj med SuperSötaSockerSandra =)=) Har dock inte fattat vad som hända skall, något med Emma i alla fall.

Nu väntar jag på att Alex ska komma, så blir de lite mer snackis.

Har även hunnit förbi handen idag och gjort en snabbgluttis på rean. Men de fanns inte mycket där inte. Hittade en skjorta som är låång och gul ;) sen en bh och två par strumpbyxor. Får hoppas på att de finns mer i farsta, för jag vill shoppa sönder! hihi

Tjingeling på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi, jag vill också shoppelishoppshoppa! Vi får planera in något :)

2009-12-27 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0