10 dagar

Satt och funderade lite igår och kom då på att sekunderna runt att jag föddes var jag den yngsta på jorden, helt otroligt, hahah ahr aldrig tänkt på dte förut. Men så är det helt enkelt.

Red Östen idag, vi red barbacka och det var mkt kul men jag har så himla svårt för att rida Östen. Det är liksom en spärr som går i. Han är riktigt knepig tycker jag.

Sen har jag inte så mycket mer att skriva.. Det har inte hänt mycket idag. Måste plugga till nästa prov som vi har imorgon, har minst ett prov om dagen den här veckan, det är mycket trevligt..... NOT! men livet är hårt ibland. Ganska skönt att de kommer nu och inte när jag är i thailand.

Ha det så trevligt nu allihopa! själv ska jag plugga tyska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0