11 dagar

Idag har inte varit en dirket rolig dag ska jag säga er. Börjhade klockan åtta med svenska prov, var klar vi nio och sen hade jag håltimme till klockan elva. yippi. Hade Tyska och trafik sen håltimme i en timme igen och sedan från tre till fem var det elkompetens som gällde med min absoluta favorit person..... Eller inte. Det är en irriterande liten människa som jag minst trodde skule dyka upp. Det hela började när jag stod i matkön och då stod han framför mig. Han pratar så himla irriterande och är allmänt falsk och jobbig. Sen när vi har rats på trafiken dyker han upp och börjar prata med oss igen. Och äbn en gång måste jag stå ut med hans irriterande röst. Sen visar det sig att han går i klassen jag ska ha el med på tisdagar. Kan det bli bättre?? Dessutom verkar han tro att vi är bästisar..............

Men för att smälta allt det här så var jag ute och gick med Ozzi i en timme typ, det var mycket skönt =) Dock fick jag klä på mig som en eskimå för att inte dö utav köld.

Imorgon är det skola åtta till tre och sen är det dressyr =)=)

Minnen den här bilden är snart tagen för ett år sedan hahaha om en månad exakt tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0