12 dagar

Ja en liten måndags rapport här. Uppe med tuppen och ska snart bege mig till sjukhuset för utredning utav mina brustna blodkärl i ögat. Förstår inte varför de ska veckla ut allt så långt som möjligt och in med så många konstiga ord som de kan också. Men men ska vara på st eriks sjukhuset klockan tio. Sen ska jag eventuellt ta sista sprutan för hepatit A,B.

Men vad har hänt i helgen, i fredags gjorde jag inget speciellt. LÖrdags var dte hoppning som jag redan nämt och det gick någorlunda iaf, kvällen vart succé, min mat vart grym. Har lite bilder på för, och efterrätt. Sen iogår var det US-årsmöte och det vart lite bytta poster, jag vart ordförande vilket jag tycker är välldigt läskigt, men fick vero som vice ordf. så då har jag mitt moraliska stöd där. Jennifer vart sekreterare och Sandra är kvar som kassör. Söndagskvällen avslutades med Beck och godis, men det var den sämsta beck jag sett på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0