14 dagar

Idag är det då lördag, dock inte vilken lördag som helst. Det är nämligen lördagen den 14e februari vilket betyder alla hjärtans dag.



Dagen började med stallet och hoppträning. Gick bra men jag måste börja ställa högre krav på mig själv. Jag börjar emd allt försent. Men Madunken var duktig. Jag hade kunnat gjort mer helt enkelt. Men iaf sen åkte jag och mamma till maxi och handlade en massa saker. Jag handlade ävend et som jag bewhövde till min middag som jag ska bjuda familjen på idag. Jag är värsta kocken. Så här ser menyn ut ^^

Förrätt:
Apetinagratinerad gurka
sesambitar
brushetta med cottage cheese

Varmrätt
bakade tomater
stektpotatis och fläskfile
(qorn file till mig då)
 
efterrätt
daimcheesecake.
Smakade på smeten och den var för jäkla god den hahaha.

Men nu måste jag gå och börja fixa med maten om den ska bli klar idag
Ha en fortsatt super trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0