15 dagar

IDAG Ä'R DET FREDAGEN DEN 13 scarry scarry.

men iaf. haft en otroligt händelselös dag. Det började med skolan som var tråååk. Efter det skulle jag möta sandra och ta en liten simtur. Dock såg jag en välldigt söt kille på tåget och höll på att glömma gå av höhö. Men jag gick av på rätt station och jag och sandra simmade på lugnt med alla fiskar i vattnet.

När jag kom hem var dte dags för plugg efetrsom jag har minst ett prov varje dag nästa vecka. suckl jobbigt jobbigt. Men har hunnit klart med styrteknik och svenskan så lite är ur vägen iaf. Jah och nu sitter jag här och tråkar. är välldigt trött ska sova snart så jag orkar upp och hoppa imorgon. Ska kolla på hjälp nu också så tjao

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tur att du gick av säger jag bara! ;P

2009-02-14 @ 17:32:43
URL: http://sandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0