4 dagar kvar

Idag har det varit ännu en tisdag. Och ja nu är de inte jobbiga längre för jag har hittat ljuspunkten haha.
Alltså ja jag vet inte vad han heter men jag va med honom idag och förra veckan och han är bara sååå gullig och ganska rolig också haha.

Men har även lyckats blivit dumhets förklarad när jag skruvade in skruvarna i väggen utan att ha något som jag skruvade fast, glömde liksom den biten. så var bara att göra om. Sen skulle vi böja mnågra jävla plaströr och det var inte bara att böja om du tror det. Det var sktisvårt. Helt enkelt super duper svårt. Jag var inte i närheten utav tillräkligt stark. var tvungen att stå på den och dra uppåt hahah . Sen har det inte hänt så mycket mer idag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0