6 dagar

Snön bara yr där ute och det är såå vackert! jag älskar snön. Hoppas den ligger tills vi åker bara.

Men iaf idag har jag haft helgjour. Det har väll gått bra, vi var många och då hinner man med mycket om inte jag, vero och Jossan jobbat på så bra i fredags och lördags. Men men vi smörjde nästan alla träns stora stallet och det är bra gjort, + martingalar, sdlar och hjälptyglar. Men några stackare vart kvar. Borstade även på KB, älskar att gosa och mysa med den hästen för hon ser inte ut som om hon vill ta en tugga på en så fort man borstar på fel ställen.

Imorgon är det stallet igen, men åker nog inte enr dit förrens mot mitt på dagen. Får se när jag vaknar helt enkelt. Blir så jäkla lång dag om man är där från åtta på morgonen till tio på kvällen. Det är ganska jobbigt. Måste även skotta bort all snö hos min moster också, annars komemer jag vara bli insnöad i veckan.
 
No more commets...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0