Dressyr

Idag har jag varit i stallet hela långa dagen. Var dressyr och det var LB:! programmet som gällde. KOm dit vid åtta och såg att jag skulle ha Madicken. HAHA var det första som döck upp i mitt huvud hahahah.
Men jag knoppade och fixade och hon var super duper fin när vi traskade ner till ridhuset, och jag är väll ändå ganska nöjd med min ritt. Hon gick för det emsta med krok på nacken och vi hade rätt gångart vid rätt ställe. Det var mitt mål för dagen. Dock hade jag tagit fel minneskort till kameran så det blev en halv film och inga bilder, eller några suddiga ena ^^ lägger upp dem så ni får se lite haha



Vi red på 60,7% och det är jag nöjd med faktist. Lilla Madunken, hästen som jag i alla väder och vindar älskar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0