Ehm ja hej

Ja efter över två dygn i sängen har jag äntligen dragit mig upp och bra mår jag inte direkt. Har magkatarr och det gör djukt ont. Kan knappt röra mig ibland. Men nu har det börja släppa lite iaf. Dock har jag en jäkla huvudvärk istället. Varför kan man inte bara vara frisk? Jag har tröttnat på att ligga hemma, det enda jag gör är att sova hela dagarna och glo på tv. Orkar inte göra mycket mer eftersom jag inte ätit sen i tisdags fm.
Sen kunde jag inte rida igår heller. Jag som äntligen börjat längta efter dressyrgruppen. Hahaha. Men hoppas det gick bra för alla. Men det får vänta tills jag blir frisk att  ta reda på. Just nu hoppas jag att jag är tillräkligt pigg på lördag så jag kan hoppa. jag längtar som en idiot efter det.  Men som det ser ut nu är dte ganska mörkt. Men mans ka aldrig sluta drömma.

Nej nu måste jag återgå till sängen innan jag svimmar. Ha det grymt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0