hela åtta dagar kvar!!

Ja nu är man då förkyld suck. Inte kul men men livet går vidare. Jobbade idag och tiden gick hur fort som helst och vi var jätte duktiga ( vi= vero, jag och Josefin ) Sen efter var det sköt tajm på KB vi höll väll på i 50 minuter och borstade och donade och fixade. Sen åkte jag hem och ska snart äta. Mums. Imorgon ska jag och vero vara kattvakt!! DET NI KLÅ DEN OM NI KAN!! hahaha

Nej sen ikväll ska det bli familje kväll och glo på Let's Dance något mer livfullt orkar jag inte med, imorgon är dte uppe med tuppen som gäller till stallet och jobba imorgon med, sen hoppning. Tjuvtittade och såg att jag skulle ha Madunken imorgon hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0