Imorgon gäller det

Bara för att Sandra har en kusin som är tjock och dum måste jag skriva detta inlägg som egentligen inte kommer handla om något speciellt. Var i handen och shoppade lite små saker som jag måste ha till thailandsresan och sen gjorde jag och mamam tacos till middag. Mycket gott måste jag säga. Sen snart ska jag börja lägga fram det som ska med till Tland. Men orkar inte hahaha. Tänkte skriva in min packlista men vilken idiot tänker läsa det =)

Imorogn ska jag åka upp till stallet och säga hejdå. Det är planerna för helgen och på söndag kommer jag att vara i Tland så det så !!! ha dte grymt tråkigt här hemma!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha! min kusin borde känna sig hedrad alltså! ;P

2009-03-02 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0