Jag då var det snart dags

OM några timmar kommer jag och Alex att lämna sverige och jag är så grymt nervös. Klumpen i magen är så stor att det inte ens går att löägga armarna om den hahahaha. Men det ska förhoppningsvis gå bra ska vi se.

Var i stallet klockan sju imorse redo att jobba sista dagen på två veckor. Kommer sakna det. Men iaf så red jag Johan lite granna, han sätts i gång precis som Benny och Favis. Men jag tycker inte riktigt vi passar ihop. WStorleksmässigt gör vi det men inte annars. Alltså ja vet itne vad det är, det klickar aldrig hahaha. Men han är söt det är han.

Nu ska jag hitta något bättre att sysselsätta mig med hejdå ha det grymt tråkigt utan mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0