Skulle kunna tro att det är lördag

Idag är det söndag men jag har turen att vara ledig på måndagar så det är som lördag för mig idag med. Har egentligen inget speciellt att skriva, men har inget bättre för mig. Söndagar är nog den sämsta dagen på hela veckan. Den går alltid så otroligt långsamt. Speciellt om man väntar på något. Just nu väntar jag på att Vero ska ringa. Hon är ute och övningskör s se upp alla där ute. Kan tyvär inte säga vilket område hon kör i för det har jag ingen aning. Var bara på eran vakt.

Nu ska jag återgå till att titta på Pussycats Doll och jag måste säga att carrie är riktigt bra på att sjunga, eller bra och bra, hon har cool röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0