Zombien är vaken

Efter cirkus en vecka i sängen har jag nu lyckats ta mig upp. Konstigt nog är jag pigg utan att ha fått i mig så mycket som en skorpa sen i tisdags, jo lite soppa här om kvällen. Men imorse åt jag fil till frukost och nu är jag uppe på benen igen. Det känss toppen. Så himmla tråkigt att ligga i sängen hela dagarna. Min dvd är sönder så har inte kunnat kolla på film så gluttat på tvn hela dagarna, men  det gav problem dagen efter när de sänder reprisen från dagen innan, jag hade redan sett de avsnittet. SUCK! Men det löste sig. Eftersom jag sov till och från hela tiden fanns det delar jag missat och smalville får man tillexempel inte nog av.
Nätterna har varit värst. Tror inte jag har sovit en enda natt på grund utav att jag haft så ont. Va glada att ni slipper det.
Nej nu börjar jag bli trött. Ska gå till soffan och vila lite.

På måndag ska jag till stallet och ta igen all missad tid =) om jag orkar men det tror jag. Kommer inte kunna gå på helgjouren imorgon eftersom jag började äta idag men på måndag är nog allt som vanligt igen, I guess. Ha en toppen lördag nu för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0