idag har jag vandrat 15324 steg

Herre gud vilken dag det varit. Idag gick jag upp klockan sex, lite sovmorgon med andra ord. Fick det lite stressigt sen men han med  tåget som planerat i alla fall och tur det. Sen var det jobb jobb red även Brilliant ;) Sen efter jobbet var det raka vägen till gymmet. Körde ett riktigt hårt pass idag så de lär man få för imorgon. Efter gymmet var det tillbaka till stallet som gällde för att rida Birk.  Båda ridpassen gick riktigt bra. Dock var Prillan outstanding idag. Efter vi ridit Cia och jag åkte vi till ridbanan bakom slottet och rotade bland alla hinder där. Riktigt spännande, som en liten skattjakt.
Dagen avslutades med en liten promenad. Mycket skönt.

Livet är fört kort för att slappa och ta det lugnt ;)
Nu ska jag sova riktigt jävla skönt. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0