Söndags mys

Visst det är äckligt väder ute men jag klagar inte. för jag har en anlednign att få ligga i sängen och inte göra ett skit vilket är mycket skönt.
Igår var det myskväll med tjejerna och det var riktigt mys. Åt taccos och snackade en massa skit. Precis så som det ska vara. Gjorde även lite planer inför midsommar =P

Har hunnit kollat på två filmer till nu Lejonkungen och Hortron. Jag är numer ett stort fan utav filmen Horton. Den är sjukt rolig.Får se om det blir Djungelboken efter middagen som jag inte alls är sugen på. Men mat måste man ha.

Imorgon är det dressyr program ridning =)=) BARBACKA  haha. Måste börja lära mig programmet.

See ya!

Jag gluttar på mig och madicken från KM just nu =) gör de du med ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0