trött

Ja nu är midsommar helgen slut och jag hade super roligt på midsommar trots att det regna. Det förstörde ganska mycket men alla roliga människor gjorde det till en lyckad kväll ändå.
Jag har även lyckats få mitt täcke att lukta gott igen. Så det är mycket bra.

Idag var jag ute på årsta och hoppade på Birk igen. Han är så himla mysig att rida och dessutom så fruktansvärt söt. Men i alla fall så gick det bra. Vissa språng vart lite fel och så men på framridningen var det min lilla dressyrprins som var framme. Han rörde sig som aldrig förr, blev väldigt förvånad om jag ska vara ärlig. Men sånt är aldrig fel.

Nej nu ska jag nog lägga mig och sova i min ny bäddade säng. myyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0