Mååndag

Jah måndagen har gått väldigt fort må jag säga. Hade körlektion i morse och det gick faktist helt ok. Körde runt årsta och lite till. Jag fick beröm för att jag alltid var lugn och inte stressade upp mig för alla bilar. Där ser man.

Sen fixade jag även gymkort idag så på onsdag ska jag snacka lite skit med min coach och sen är det hårdtränign som gäller. Sist men inte minst åkte jag till stallet. Jag och Alex smörjde lite. Jag smörjde både Madick och Toppens träns, mycket mycket stolt hahaha. Sen red jag Woglot. Och ja hur gick det.... Vi hade rätt gångart iaf. Mer än så var det väll inte. Försökte tänka på attt vara mjuk i händerna men det är sjukt svårt. Dåligt utav mig..

Imorgon är det skolan igen suck... vill inte dit. Skönare hemma. Dessutom blir jag påmmind om att jag måste fixa praktik plats. Är lite sent ut känns det som. Men nu ska ja kolla på Ballar av stål. Se ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0