usch fy och blää

alltså imorgon har jag prov i digital teknik och jag vet inte hur jag ska lösa det problemet att jag inte fattar ett skit av vad vi håller på med. Suck... Sitter och försöker fatta något men det är mer utav en gissningslek så hur mycket som är fel vågar jag inte ens gissa.
Men imorogn är det fredag och det ska bli skönt. Ska till Malin imorgon efter skolan. Skojigt värre. Sen lördag är det hoppträning. Det har jag saknat mest av allt hahaha. Finns inget roligare. Hoppas det är bra underlag nu den här veckan och vi gör en rolig övning. Vilket vi alltid gör men ändå. Lite extra rolig övning den här vecka.

Nu har jag kommit fram till vilka ämnen jag ska välja att läsa i trean. Förutom mina elämnen ska jag läsa Fysik A, Turism, Historia A och Psykologi A.

Sen efter skolans slut blir det eventuellt utlandsstudier i Tland åter igen. Jo det vill jag verkligen, dessutom har mamma nästan gått med på att hjälpa till med sponsringen utav pengar. Så det känns bra.

Men måste återgå till pluggandet nu.. men drar ut på det så länge jag kan. Men ja nu går det inte mer. Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0