Veckans the end är här

Usch så var det då söndag igen. Gillar verkligen inte söndagar. När jag dessutom har den hemska veckan framför mig som jag trots allt har så blir det inte bättre. Men så här komemr den att se ut iaf

Måndag: Körskolan klockan elva och sen stallet - inte så jobbig dag.
Tisdag: Skola 8 - 17 första lektionen är redovisning i språsociologi. har inte börjat på uppsatsen ännu....
Onsdag: Skola 8-15 prov i styrteknik och Matte C och sen stallet
Torsdag: Skola 9-17 redovisning i NKn
Fredag: Skola 8 - 14 prov i elkompetens

Jag vet inte vart jag ska börja om jag ska vara helt ärlig. När det blir såhär mycket som jag faktist tycker att det är så struntar jag i allt och det är väll inte det bästa kanske. Men ska försöka börja på språksociologon efter som den trots allt kommer först. Och svårast är den också. Men tråkigast . Får se hur det blir med allt...

Igår hade jag och sandra vårat alltid så trevliga möte, Båda somnade med godisskålen i knät typ framför tvn. Det roliga är att båda vaknar ungefär samtidigt vid tolv xD hahaha men nej nu måste jag börja på språksociologin

Kommentarer
Postat av: Saaandra

Hahaha, men det var mysigt iaf. O jag sov iaf gott, hahah!

2009-03-23 @ 18:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0