låång deppig dag

Mår inget vidare idag vilket är jobbigt måste jag säga. Men idag har jag mest degat. Tittade på nya Fast and furious filmen och det gav mig lite insperation senare på dagen när jag övningskörde. Jag kör numera som Brian dock behös det lite finisch på bilen. Den drar sig till diken och stockar och sånt. Dessutom ska den hela tiden stanna utan anledning. Men ja lite finisch som jag nämde tidigare. Sen är det kört  MR PAUL WALKER!!


här är en bidl då när jag kör förbi föreningssparkassan i Farsta, De har glömt tagit ner julbelysningen som ni säkert ser. Malin tyckte jag överdrev lite men har man talang så har man =)=)

Kommentarer
Postat av: Carro

Heeet bil!!

2009-06-01 @ 22:06:22
URL: http://rhuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0