ojojoj

Idag har det hänt mycket. Dagen började med lite stalljobb. Började redan vid halvåtta. Det tog emot det. Vid halv elva kom Patrick och hämtade mig och vi åkte och fixade med mina stövlar. Det slutade med att vi lämnade in dem i Handen och att det snart kommer en artikel i Mitt i Haninge =)=)
Vi åkte vidare till Biltema där Patrick köpte lite tråkiga saker och därefter bar det av till dagen shöjdpunkt. LYCKÅS!
Köpte en ny hjälm tills på söndag =)=)
Vita handskar som passar perfekt och ett par mässingsporrar som jag längtat efter såå länge hahaha.

När vi kom hem var det bara att byta kläder och sen åkte vi ut på motorcyckeln =) Smkit läskigt men jätte roligt hahaa. Nej så läskigt var det inte förutom att jag höll på att volta av baklänges ibland. Dock blev det bättre destu mer vi körde.
Nu ska jag laga mat See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0