Okej så här ligger det till

Jag har lite tråkigt så ägnade mig åt lite test på ansiktsboken och gjorde då ett litet test om jag är en bra flickvän och resultatet blev då följande       "Player      Du är snygg, charmig och har inga som helst problem med att få killar/tjejer. Ständigt på jakt efter en ny partner för kvällen. Du känner ingen ångest och gör i stort sett som du vill, skiter fullständigt i din flickväns/pojkväns känslor. Du är helt enkelt känslomässigt störd, egoistisk och kall. Inom psykologin skulle du uppfattas som en psykopat."

Stämde inte så bra tycker i alla fall jag..

Men över till lite annan skit då. Idag har jag varit i skolan och det gick väll helt okej. Tiden gick mycket fort. Efter det var det raka vägen till gymmet och köra lite på maskinerna idag. Det behövdes. Tänkte lyxa till det hela lite genom att lägga mig i massage sängen men den var upptagen så det blev solmaskinen istället och jag fick en ordentlig genomgång utav den och det var skoj det.
Nu har jag kommit hem och är super hungrig men ingen vill laga mat.. Kollektiv bestraffning i vårat hem för tillfället. Suck!
Måste tjata lite på min mamma!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0