Over and out

Denna helg har varit på tok för mys måste jag säga er! I fredags var jag med Bästa Alex och vi kollade på The gardiuan eller hur fasiken det stavas. På lördag morogn var det hoppgrupp och det gick riktigt bra. Lite småsaker som stör mig dock. Men madicken gjorde galoppombyten =)=) HELA galoppombyten dessutom hahaha. PÅ kvällen åkte jag och TPisch till rudan och myste i solen sen åkte vi till Vero.
Idag var det mysfukost med familjen och sen USmöte vilket flöt på mycket bra. Dock åter ett bra mansfall. Sen åkte jag ch TPisch till rudan och solade. myyyyys.

hahah nu har jag rabblat färdigt för idag ! ha det

Kommentarer
Postat av: Sandra

TPisch är så himla fult! höhö ;P

2009-06-01 @ 14:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0