Over and out

Kollade precis på bilder från tävlingen i söndags och ställde då frågan till mig själv, Hur faan ska jag våga rida på lokala? Det ser juh hemskt ut. Helt fruktansvärt ut. På en bild är jag typ 20 cm ovanför sadeln. Nej usch det känns verkligen inte bra det här. Andra halten i programet är cdock ganska fin om man bortser att jag sitetr i stolsits =P

Idag har jag varit och tränat och det var faktist enklare än vanligt när jag väl kom digång. Hade ingen motivation till en början. Sen när jag kom hem så bakade jag bullar. Får se om jag tar med några till stallet imorgon kanske =)

Ska börja göra mig klar för sängen så jag kan se desperar housewifes. Men fick precis reda på att det blev ändrade planer. suck. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0