Rapport mitt i veckan

Efter en låång helg i stallet och även måndagen så är jag fortfarande helt slut i kroppen och orkar inte göra ett skit. Men har fått bilderna fårn Sandra så det gjorde mig lite piggare.


Idag var jag uppe redan kvart över sju även fast skolan inte började förrens elva. Varför gjorde jag nu så?? Jo därför att jag var upp och jobbade på Årsta innan skolan. Det var jobbigt. Sen efter skolan var det tillbaka dit som gällde. Imorgon blir det dock bara vid lunch som jag ska vara där. Men det blir lite extra pengar i kassan.

Imorgon är det dressyr igen =)=) yippi, och de nya hästarna kanske skulle komma. Det är allt lite pirrigt det. Ska även klippa mig imorgon. spännande spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0