Forever young, you will be forever young

Usch vilken jobbig dag det har varit, begravningen tog på krafterna och det var riktigt jobbigt.
Finns inga ord som beskriver det jag känner just nu. Det är bara tom smärta.
Att sitta där med min familj och må bra, medans på raden bredvid saknades en.
Vad är det egentligen som avgör vad, eller vem som ska lämna oss.

Jag tänker inte säga farväl för vi kommer ändå att ses i slutet! Jag lever vidare med minnena utav dig nära till hands för att kunna komma ihåg vilken lättsam, positiv och underbar människa du är. Vila i frid nu!

Låtar som alltid kommer att påminna oss om dig efter denna dag:
Forever young - Alphaville
Tears in heaven - Eric Clapton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0