It' all coming back to me now

Ja det är sista dagen på höstlovert, och tyvärr kan jag inte säga som Sandra att det är mitt sista. Men jaja. Men jag är i alla fall sjuk fortfarande och kommer att vara hemma imorgon med. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu. Ibland är det ganska bra att ara sjuk, fick en pollypåse av pappa och en after 8 choklad utav mormor. Mums nu ska jag bli fet!

 Känns ändå som jag fick med det jag ville på mitt lov. Det blev en hel del tid uppe på bilskolan. Nu faan ska det till och bli ett körkort. Den tid som blev över gick åt till stallet och jobb så jag är nöjd =)

Nu måste jag tillbaka till sängen och värmen innan jag fryser ihjäl här nere i källaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0