overload

Ja jag vet inte riktigt om jag vill att tiden ska gå ort eller långsamt just nu, och jag tycker den gör det i vågor. Några minuter går fort andra går långsamt. Kanske är så jag vill ha det just nu.

För tillfället är jag väldigt stressad, har för många projekt igång på samma gång. Känner att jag inte gör speciellt bra ifrån mig på nått utan allt blir medelmått och det är inte speciellt bra om jag ska vara helt ärlig. Det är rent utav en KATASTROF.

Men jaja imorgon blir det ett problem mindre, hoppas jag. Satsar på det i alla fall. Höhö

I helgen var det utgång med Sandra och Alex och det var trevlans. Kvällen började hemma hos mig med lite mys och fix och sen bar det av till chaplins bar, där blev det lite karaoke och lite dans. Kvällen avslutades på Huset med mycket dans och stoj.

Nej ska dyka ner i min älskade lilla traikbok en stund nu

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0