The one and only

Ibland blir jag bara såå stolt över mig själv, hittade nyligen alla gamla ps2 spel som legat och dammat och där hittade man SSX. Har längtat efter att spela det igen haha. Men nu har jag i alla fall lyckats koppla in ps2 till min tv. Häääärligt hääärligt.
Den här helgen kanske inte blir så dum ändå för imorgon kommer girlsen över och myser med mig.

En viktig sak i dagens läge är www.omsandria.blogg.se. Jag är deras STÖRSTA fan. Finns inget klockrenare, nej den bloggen gjorde min dag, trots att jag redan visste vad som stod eftersom sandra berättade allt imorse på tåget :) Men jag kan läsa det där huur måånga gånger som helst. Det är helt enkelt roande.
Kanske ska ta och lämna in lite material till bloggen, man har juh samlat på sig en hel del de senaste åren med denna underbara människa haha.

Nej nu ska jag gå och myysa med mamsen och titta på IDOL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0