U can't touch this

Det är nu onsdag, och jag är riktigt rid sugen, känns konstigt att inte rida som vanligt. Alla andra rutiner blir jätte fel de med.
Men jaja, annars har det inte hänt mycket den här dagen. Åkte upp till stallet efter skolan och fixade lite. Fick damp på rakmaskinen, hoppas vi blir sams imorgon.

Imorgon hade jag tänkt åka och träna på morgonen men sen blev jag påmind av Helen att det är faktist afrodans imorgon kväll, så då tar jag bort träningen på morgonen eftersom jag fortfarande är lite krasslig. Har även körlektion imorgon mellan 10-13. Ska bli skoj, ska även hinna med en sväng till stallet imorgon med =)

Nu ska jag soooova, det behövs. Blivit lite ont om det på sista tiden tyvärr. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0