What your waiting for?

Jag är tamefaan helt slut i min kropp efter dagens pass som idag gästades utav Helen vilket var mycket trevligt. Alltid roligare med lite sällskap.
Har även avbrutit mitt pluggande utav körkortsteori lite väl länge nu, Borde fortsätta men blev lite distraherad utav ett antal saker ett tag där, som Sandra är väl medveten om hahaha.

Nu är helgen fullbokad också, imorgon blir det Fredagsmyys med the family, Bror min och Zozzo skulle komma över och äta. Sen har jag tvingat mamma att köpa grönsaker å dip. MUMS! Sen ska jag även vara hundvakt åt en lite krabat.
Lördag är det jobb först och sen ska Sandra komma över och vi ska fixa oss lite tillsammans, skoj skoj, Sen blire dags för lite utgång. Häärligt. Taggad redan
Söndag har jag två alternativ, antingen blir det ikea med mamma och köpa min nya säng, eller så ska jag rida med Cia. Sen på kvällen är det pilates träning med Helen Häääääärligt!

Seeeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0