All the single ladies, all the single ladies

faaaan vad det ska vara kallt överallt!! Jag klarar inte det här. Dessutom har jag allvarliga stav problem idag. jag orkar inte med min äckliga håltimmar längre. Finns inget att göra. Suck pust och stön. Nu måste jag dessutom sitta och lyssna på Kissies blogg fanclub igen. Jag kan dela med mig lite av vad som sägs genom en sammanfattning
  - Någon Lovisa/Louis i tvåan ska ha fest, det är någon etta med mellan blont hår i toffs som ska förstöra den med sina "coola" kompisar.
VARFÖR?
   - Lovisa/Louise är ful och jobbig och borde inte ha fest eftersom hon inte har några kompisar.

ÄRLIGT TALAT!!!!

men Kissies blogg fanclub ska dit och se till att det inte blir förstört för då är det juh synd om Lovisa/Louise.

Funderar på om det kanske skulle bli en bra bok om alla dessa stunder med Kissies blogg fanclub. Alltid dyker det upp något spännande att tjuvlyssna på.



Över till viktigare saker. Imorse på tåget satt jag och försökte läsa men det kom på en liten människa i Skogås som var 20e sekund skrek ut en osammanhängande mening. Eftersom jag tappat bort laddaren till ipoden var jag tvungen att lyssna på honom och kunde därmed inte läsa min bok!!

Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0