dead and gone

Jag tror ärligt talat att jag håller på att somna snart. Sjukt trött. Längtar hem till sängen med en stooooor polly påse, det hade varit trevligt men så kommer det inte att bli. Seriösa Nathalie är nämligen i farten just nu så hon måste åka och träna på körkorts teorin. Suck att man alltid tar tag i allt försent. Tvekar dock på att jag kommer orka ta mig dit.

Annars så kan jag fortsätta min rapport från skolans datorsal där en jobbig liten flicka sitter och sjunger för fulla kaminen och det låter förjävligt. Men hon verkar tro att det låter skit bra, och tvekar på att hon vet att jag är här hahahahahaha.

Nu är det en timme kvar och sen får jag åka hem =) yay äntligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0