...

Suck pust och stön vad allt verkligen kan vara tråkigt. Har verkligen ingenting för mig just nu. Vill bara sluta och åka hem och sova. Har haft en fruktansvärd huvudvärk sen igår och den vägrar släppa. Det jobbiga är att det är i ena ögongloben som det gör ont plus i resten av huvudet. Suck pust och stön igen.

Jaa inget mer att skriva just nu för jag är så grymt uttråkad. Är ganska precis två timmar kvar tills att jag börjar min lektion igen och har nu suttit här i två timmar. Tänk vad kul man skulle kunna haft dessa fyra timmar, istället sitter jag och slösar bort dem framför en dator i skolan. INTE BRA!!! Men jag har trots allt hunnit med lite vettiga saker också. Så lite duktig har jag varit.

Men ska fortsätta mitt tjuvlyssnande på alla kissies blogg fjortis faans som sitter här i datasalen och skriker hur fula de är. Jobbigt lliv de måste leva alltså. Att gå runt och tycka att man är sp ful att man inte vill existera. Stackars jävlar. Tur att man inte är som dem hahhahahaha Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHA, alla kissies blogg fjortis fans!Fett kul!

2009-10-07 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0