Underneath your clothes

Ja då var det dagen efter ens 18års dag, som vanligt känns det ingen skillnad. Nej det gör det juh inte. Konstigt det där alltså. Men nu är jag i alla fall efter mycket om och men 18. Ångesten över att bli gammal har redan börjat komma. Men tja vad ska man göra åt det?

Fick i alla fall riktigt fina presenter igår utav min lilla underbara familj.
Jag fick ett jätte fint halsband och spar pengar utav mamma
En dag med shopping, mat och bio utav bror min
Körkortet och en underbar bild på MIN hund =)
Presentkort med massage, städ och ögonbryns fix utav zozzo
Pengar utav farfar
Super fina kristall glas och bestick utav farmor
Pengar utav Maja
Imorgon blir det lite mer hihi eftersom resten utav släkten kommer då. Ska bli jätte mys med alla som ska komma. Även mina bäääästa ska komma också. Sandra ska få se min lilla piercing som hon så längtat över. Hon är i stor chock att jag faktist gjort den. Hon är allt bra gullig den flickan haha.

Nej nu har jag inte tid längre, måste byta om och åka till den lilla mupphästen som jag gillar såååå mycket.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0