Unstoppable

Ja då var det söndag och jag har hunnit med en massa saker. Dock sovit lite för lite tyvärr. Men ja jobbet gick som planerat, hämtat hem den underbara datorn som jag älskar <3 och sen red jag lilla Burken också. Ganska sliten just nu men jag är ganska härdig som tur är.
Ska försöka plugga lite till växt och djurliv provet som vi har imorgon. Men ja jag brukar juh aldrig plugga annars så varför skulle det hända denna gång egentligen?

Igår var det en mycket trevlig kväll med de bästa på huset, är nog riktigt nöjd med min sminkning, det blev på gränsen till lite för mycket men bara på gränsen haha, det svettades man ändå bort sen.

Nu ska jag fortsätta med det jag är bäst på, att göra ingenting när jag egentligen borde göra en massa saker !


Kommentarer
Postat av: Ssandra

Hihi, söta vi är! Btw blev jag tvungen att leta upp låten, den var ju fett kul ;P

2009-10-19 @ 16:58:32
URL: http://sandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0