what is love?

trååk, trååk, tråååk, tråååk. Det är de ordet som snurrar runt i mitt huvud när jag har två timmar kvar utav min håltimme. Men tänkte att jag kunde berätta om mina få så kallade fixidéer som jag har

* Jag äter inte gröna godisr
* Jag borstar tänderna min 5 min 3 gånger om dagen
* Jag bäddra rent i sängen minst 1 gång i veckan
* Jag måste alltid ha en vattenflaska med mig annars får jag huvudvärk
* Framtiden är redan bestämd så det spelar ingen roll vilken väg man väljer det leder ändå till samma ände.
 Ja sen tog det slut just nu. Kan säkert komma på fler någon gång då jag inte är så uttråkad och trött att jag inte orkar tänka. Nu ska jag återgå till att inte göra något alls. Bara glo på den lilla fula datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0