again again

Igår kollade jag på Alvin and the chpimunks med mamsen och så vi skrattade. Det där tre små jordekorrarna är för bedårande, vem vill inte ha dem? Jag vill mer än gärna ha dem :D

Annars har min första dag på påsklovet tillbringats i stallet. Det var mys, tömkörde Klaring lite och jag tycker det är riktigt roligt. Dock lite svårt men ack så roligt hihi. Ska tillbaka sen och rida lite också är det planerat.
Har även hunnit med en liten shopping runda med mamsen. Fick lite smått och gott som ett par fodrade gummistövlar, det behövs i detta väder! Sen lyckades jag även få en ny snökula och ett lepsyl med god smak. Jummie!

Snart kommer Sandra och så jag längtar efter min underbara lilla kompis! Nu måste jag vila mig lite känner jag.

Nathalie checkar ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0