Car wash

Ojojoj nu har jag inte skrivit något på riktigt länge, har faktist inte haft tid. Hela helgen plus några dagar där innan tillbringades i stallet och både lördag och söndag var det tävling. I lördags blev man nerputtad från prispallen utav sista ekipaget och söndagen gjorde jag om gjorde rätt och vann klassen! Det är helt enkelt så det ska vara!
Annars på schemat står det utgång på lördag med mysmiddag innan med Saaandra och bakis söndag efter :D Lite jobb och ridning ska in där emellan också.

Idag har jag varit så duktig att jag har fälgat om säsongsdäcken och satt på dem på bilen. Han även med en liten tvätt också. Riktigt seriöst där måste jag säga, pappa blev lite snopen över min fart när jag bytte däcken haha. Nu är jag riktigt trött och funderar på att krypa ner i sängen och glo på lite tv, imorgon ska jag infinna mig hos tandläkaren klockan 09.15 tvekar på att jag kommer överleva det!
Som Sandra brukar säga over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0