En del av mitt hjärta

Det är fredag och en massa saker har hänt, vissa mer roande än andra. Jag har lyckats bli sjuk med halsont och täppt i näsan plus feber över öronen, jag orkar verkligen inte med det just nu.
Annars har det varit hopptävling idag och ja det var väl inte min bästa ritt men man lär sig något nytt varje gång. Kul var det iaf med lite hoppning igen, bara tre veckor kvar tills nästa gång ;)

Annars har det varit kryssning med alla goa glada och ja mitt liv är ännu mer komplicerat nu än vad det var innan den här jävla kryssningen! Dock fick jag med mig en massa häärliga minnen med mig också.

Sen undrar jag vad faan man ska göra när en människa som behandlar en som skit är den människan som får en att bli glad och alldeles varm i kroppen bara av att tänka på den. Vad ska lilla patetiska jag göra med mig själv?
Nu ska jag återgå till snytandes och hostandet i hopp om att bli frisk så snart som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0