Hard work

Långfredagen är här och just nu känns den oändlig! Jag är otroligt jätte trött efter en dag som bestått utav jobb. Lyckades trycka in lite påskpyssel där också. Jag och Sandra lyckades skapa en riktigt fin kyckling i en vagga eller liknande. Ser ut som ett proffs verk minst !
Har dessutom hunnit städa mitt rum som nu doftar underbart gott och sängen är bäddad och fin, dock är väl det ingen ovanligthet men jag älskar det.

Önskade jag hade något roligt att se fram till nu de närmaste dagarna så tiden gick lite fortare men det ser ack så mörkt ut. Dock är det kryssning på onsdags och det ska bli jätte kul tyckte jag från början men nu ser det något mörkare ut. Får se hur det blir i slutändan. Annars är det bara en massa jobb hela helgen och nästa vecka. Men jag älskar mitt jobb så jag klagar inte alls.

Nu överger jag er för intressantare saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0